The app used for assuring the GDPR,  LGPD,  CCPA-CPRA,  VCDPA,  CPA,  CTDPA,  APPI,  PIPEDA compliance of this site, collects your IP and the email address in order to process the data. For more check Privacy Policy & Terms of Service

Data Rectification

You can use the link below to update your account data if it is not accurate.

Data Portability

You can use the links below to download all the data we store and use for a better experience in our store.

Access to Personal Data

You can use the link below to request a report which will contain all personal information that we store for you.

Right to be Forgotten

Use this option if you want to remove your personal and other data from our store. Keep in mind that this process will delete your account, so you will no longer be able to access or use it anymore.

Veel gestelde vragen

Bestellingen onder 20,- verzenden wij zonder Track & Trace code. Je kan er ook voor kiezen om je bestelling wel met Track & Trace te laten versturen als je bestelwaarde onder de 20,- ligt. Alle bestellingen vanaf 20,- worden gratis verzonden met Track & Trace code. Nadat je bestelling verzonden is ontvang je deze code in je e-mail. Klik op de link in de mail of vul de code in op https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/track-en-trace om de status van de verzending van jouw bestelling te bekijken.

Let op: het kan zijn dat je bestelling in de brievenbus is afgeleverd.

Nederland
Voor 23:59 besteld = volgende werkdag in huis

België
Voor 22:00 besteld = volgende werkdag in huis

Alle bestellingen boven 20,- worden gratis verzonden naar Nederland & België. Bij bestellingen onder de 20,- zijn de verzendkosten als volgt:

Zonder Track & Trace: 2,95
Met Track & Trace: 4,95

Als je product verstuurd is met een Track & Trace code heb je deze ontvangen in je mail nadat je bestelling verzonden is. Met deze code kun je de status van de verzending zien. Klik op de link in de mail of vul de code in op https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/track-en-trace om de status te checken.

Heb jij je bestelling niet ontvangen? Stuur dan even een mailtje naar info@nexibo.nl. We kijken graag met je mee!

Let op: het kan zijn dat je bestelling in de brievenbus is afgeleverd.

Heb je een kapot, verkeerd of incompleet artikel ontvangen? Aarzel niet en stuur een mailtje naar info@nexibo.nl. Voeg een foto toe van het kapotte, verkeerde of incomplete product en licht kort toe wat er precies aan de hand is. We zullen er alles aan doen om samen een gepaste oplossing te vinden!

Verzending zonder Track & Trace: Voor bestellingen die zonder Track & Trace code verzonden worden hoef je niet thuis te blijven. Deze worden namelijk in de brievenbus afgeleverd.

Verzending met Track & Trace: Bestellingen die met Track & Trace code verzonden worden, worden altijd aan de deur afgeleverd. Er moet daarom iemand thuis zijn om het pakketje in ontvangst te nemen.

Heb je een verkeerd adres ingevuld of zijn je plannen gewijzigd? Zodra je je bestelling hebt geplaatst is het helaas niet mogelijk om het adres hiervan te wijzigen. Wij gaan namelijk direct aan de slag met het verwerken van de bestelling, zodat deze zo snel mogelijk bij jou bezorgd kan worden.

Contact

Heb je een vraag naar aanleiding van deze pagina? Je kan ons bereiken door even een mailtje te sturen naar info@nexibo.nl of door te klikken op de knop hieronder. We komen graag met je in contact!

usb c adapter

Abonneer en krijg 10% korting op je eerste bestelling

Daarnaast ontvang je exclusieve toegang tot speciale aanbiedingen en nieuwe product releases.